wtorek, 18 stycznia 2011

.

10 grudnia 2010

Chora jestem! Apsik! To strasznie straszne uczucie. Nienawidze nie mieć sił, wkurzać się na wszystko bez powodu, leżeć cały dzień w łóżku i najnormalniej czuć się jak zdychający pies. Do tego przyłączył się jeszcze pan o., bardzo bym chciała żeby juz sobie poszedł bo mnie to wykończy. niby jest to dobry czas do nadrobienia zaległości na studiach,ale nie umiem się skupić na nauce kiedy jestem zmęczona,a z nosa leci mi woda. Niech ktoś mnie wyleczy! Owszem, nie byłam u lekarza, bo nie lubie tych starych ludzi prychających i kaszlących na mnie w poczekalni, niemal słaniających się z braku sił, a jak przychodzi moment wejścia do gabinetu to biegną wszyscy naraz i kłóca się o numerek. Dlatego też lecze się domowymi sposobami i lekami bez recepty. Beznadziejnie.


x.o.x.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz