wtorek, 18 stycznia 2011

.

5 grudnia 2010

Po imprezie 18stkowej mojej siostry (swoją drogą w klubie dla starych gejów) naszło mnie na różne rozmyślania:
- czy homoseksualiści uważają się za lepszych? czy nawet jeśli tak jest to muszą to pokazywać? nie dziwie się,że nigdy jeszcze nie spotkałam fajnego geja, bo ich się po prostu nie da lubić!

- mężczyzno nie bądź taki natrętny! alkohol cie nie usprawiedliwia. zrozum kiedy kobieta mówi nie..i wogóle czasem postaraj się odczytać jej jasne sygnały,że nie jest tobą zainteresowana! mamy używać siły żebyście się odczepili?

- dlaczego jesteście takimi dupkami? zdradzacie. przychodząc na impreze ze swoją kobietą podrywacie inne niemalże na jej oczach? czego się spodziewacie?

- powinnam pić mniej. ale problem w tym,że kiedy już poczuje się taka zrelaksowana i zaszumi mi w głowie to mam ochote na więcej i później robie z siebie idiotke przewracając się na samym środku przy okazji wysypując wszystko z torebki. scena niczym z filmu/


x.o.x.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz