środa, 29 czerwca 2011

Warsaw Fashion Street 2011

Po miesiącu ciszy blogowej wypadałoby coś tu umieścić.
W niedzielę poszłam z Ej Dżej na Warsaw Fashion Street. Przez 7 godzin oglądałyśmy pokazy. Było niesamowicie. Uwielbiam takie wydarzenia! Było pełno młodych,zdolnych projektantów,którzy naprawdę pokazali talent. Byłam pod wrażeniem przy wielu kolekcjach, szczególnie spodobał mi się rock glamowy Bonecky, na którego pokazie wystapiła Kasia Sowińska. Ach było tyle ciekawych rzeczy,że nawet wszystkiego nie jestem w stanie opisach. Ujął mnie też pokaz charytatywny z bezdomnymi pieskami, wiele z nich strasznie bało się wyjścia na wybieg, był tłum ludzi, ale biedactwa dały radę! Szkoda,że nie mogę zaadoptować kolejnego pieska.
I żałuje,że nie zostałyśmy do końca,nie zobaczyłyśmy Zienia i gali finałowej. Ale za rok napewno przetrwam cały dzień. Świetnie,że mamy takie imprezy w Warszawie, wielkie brawa dla Doroty Wróblewskiej za organizacje!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz