wtorek, 6 listopada 2012

ZWARIOWAĆ? OSZALEĆ?

Za chwilę oszaleję...!!!!!! Co sie dzieje z tymi facetami!
Mówią,że to kobiety są takie skomplikowane, że nie wiadomo o co nam chodzi, a sami potrafią zachowywać się co najmniej dwuznacznie. No żesz do cholery jasnej ja nie wiem co mam myśleć!
Jak to jest, że facet pisze,że tęskni i inne głupoty w tym stylu,sam nalega na spotkanie i pierwszy się odzywa, a kiedy umówimy się na spotkanie pierwsze od miesiąca okazuje się,że nie będzie jednak miał czasu! To jest jakaś kpina!
Mój nowy Don Pedro jest jeszcze gorszy niż poprzedni... swoją drogą stary Don Pedro się odezwał przecież więc jakaś nadzieja pojawiła się na horyzoncie...Teraz to już sama nie wiem co robić i którym sobie głowę zawracać.... dziżasssss
Co ja zrobiłam źle z K? Przestrzegałam nowych zasad, absolutnie nie dałam mu odczuć,że zaczyna mi zależeć, żadnego "ja też tęsknie" bleeeh... a jemu już się znudziło! No ja wiedziałam,że tak bedzie, od początku czułam,że ta znajomość skończy się tak szybko jak się zaczęła. A mimo wszystko jest mi przykro, jestem rozczarowana, narobił mi nadzieji może nie na związek ale przynajmniej na seks... jezu jestem na głodzie od dwóch lat! Tak nie może być! Miałam zamiar go wykorzystać w tym celu a tu kolokwialnie mówiąc DUPA! dupa dupa dupa blada...
Ok trzeba się uspokoić i zapomnieć o tych szkolnych podchodach, skupić się na kimś przeznaczonym dla mnie a K zdecydowanie nim nie był.
ufff...keep calm keeep caaaalm!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz